-
Ваш кошик порожній!
Покупці нашого магазину отримують доступ до величезного асортименту брендової продукції. На різні найменування поширюється гарантія якості терміном до 60 місяців, що залежить від політики, що проводиться самим виробником. Діюча гарантія обов'язково вказується в документах, які отримує покупець. Підтвердженням гарантії виступає талон від виробника або талон від нашого магазину.
Якщо гарантійна ситуація настає, то покупцеві слід скористатися послугами найближчого сервісного центру компанії. Для отримання сервісної допомоги достатньо мати талоном з назвою товару, датою покупки і гарантійним терміном.
У ряді випадків клієнтові може знадобитися обмін або повернення придбаного товару. Для цього діє наш центр, звернутися в який можна за адресою: м Одеса, Адміральський просп. 33а, оф. 111. Для мешканців інших регіонів можна порекомендувати послуги Нової Пошти. Реквізити для відправника: відділення №85 в м Одеса. Одержувач ТОВ "Акварум"
Навіть найнадійнішим пристроїв може знадобитися ремонт, тому наші фахівці готові запропонувати свої послуги кожному клієнту. Виїзний сервіс проводиться в випадках, коли доставка обладнання в центр утруднена. Кожна подібна ситуація заздалегідь обговорюється з менеджером компанії.
Ситуацій, в яких неможливо скористатися гарантійними зобов'язаннями, буває кілька. Найпоширенішим є порушення герметичності. Наприклад, користувач може пошкодити пломбу в спробах самостійно виправити проблему. На поверхні пристрою не повинно бути фізичних ушкоджень, викликаних діями майстра або неправильно проведеним монтажем. Правила експлуатації також можуть бути порушені, що призводить до втрати гарантії. Тому слід уважно вивчати умови експлуатації, зазначені в супровідному документі. Умови роботи товару можуть не відповідати технічним вимогам, встановленим виробником.
Якщо продукт, придбаний в нашому магазині, має належний товарний вигляд і не втратив своїх властивостей з моменту покупки, то його можна повернути протягом двох тижнів з дня покупки. Умовою повернення виступає збереження:
Споживачеві надається право здійснити обмін непродовольчих товарів належної якості на такий же продукт продавця, де була здійснена перша покупка. Умовою для повернення може бути невідповідність фасону, кольору, розмірів або інших параметрів очікуванням покупця або неможливість використання за призначенням.
Споживачеві дається 14 діб з дня покупки товару, щоб зробити обмін. Термін може бути збільшений продавцем, про що повинно бути заявлено заздалегідь. Збереження якості товару є однією з вимог для повернення. Виріб не повинен експлуатуватися на протязі періоду з моменту покупки, а також мати всі супровідні документи, включаючи розрахунковий чек.
У разі, коли на поточний момент товару для обміну в наявності немає, споживачеві повинна бути надана доступ до інших товарів, при покупці яких відбувається перерахунок відповідно до вартості раніше отриманої продукції. Інший опцією виступає повне розірвання угоди, згідно з чим споживач отримує суму за вартістю товару, зазначеної в чеку. Також можна зробити обмін з умовою отримання товару при його подальшому надходженні на склад компанії. Продавець зобов'язується повідомити покупця про надходження в день появи товару у продажу.
У момент розірвання договору повернення грошей здійснюється за ціною продукту на момент його придбання. Гроші повинні бути перераховані клієнту в день розірвання договору. Якщо такої можливості немає, потрібно скласти домовленість, згідно з якою споживач отримає всю суму протягом наступних семи днів. Нові умови вимагають схвалення покупцем.